.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار مازندران:
بسیج سازندگی متولی طرح سالم‌سازی دریا شد
بسیج سازندگی متولی طرح سالم‌سازی دریا شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در مراسم تجلیل از برترین‌های عرصه طرح سالم‌سازی دریا در سال 90 از اجرای این طرح‌ها توسط بسیج سازندگی در سال آینده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، هادی ابراهیمی در دومین روز نشست منطقه‌ای طرح تحول اجتماعی سه استان شمالی کشور در مجتمع نفت این شهرستان که قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی حضور داشت گفت:با توجه به نظر مساعد قائم مقام اجتماعی و فرهنگی وزیر کشور درباره اجرایی کردن 50 نقطه ساحلی استان مازندران امیدواریم این طرح‌ها را با کمک بسیج سازندگی اجرایی کنیم.
هادی ابراهیمی با اشاره به اینکه 26 میلیون مسافر از ابتدای امسال تا پایان شهریور به مازندران سفر کرده‌اند خواستار توجه ویژه و اختصاص اعتبار لازم برای اجرای بهتر این طرح‌ها شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا توسط بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در سال آینده خبر داد.
ابراهیمی با بیان اینکه مدیریت دریا به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان کاری بسیار دشوار است، خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم پاسخ روشن و شفافی از یکی از مراجع تاثیرگذار و درگیر با این موضوع مبنی بر اینکه در ایام ماه رمضان طرح‌های دریا باز باشد یا خیر دریافت کنیم.
ابراهیمی ادامه داد: از یک طرف باید به دغدغه ائمه جمعه و مراجع و از طرفی به خواسته مردم پاسخ دهیم و به واسطه عدم پاسخ از مقامات ذیربط باید مشکلاتی در شهرستان‌ها برای فرمانداران و دیگر مسئولان ایجاد شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ایجاد امید در بین مردم با تشکیل سازمان عمران ساحل بیان داشت: اگر این سازمان نخواهد به صورت جدی در طرح دریا ورود پیدا کند و به عنوان متولی پذیرای مسئولیت باشد هیچ چیز عاید استان‌های ساحلی نخواهد شد و در حد یک شعار باقی می‌ماند.
ابراهیمی خواستار مشخص شدن نقش سازمان عمران ساحل در استان‌های شمالی کشور شد و افزود: اگر بنا است که نقش تشریفاتی و ویترینی را ایفا کند استان‌ها نیز تاکنون این نقش را ایفا کرده است.
این مسئول دو مقوله سرمایه‌گذاری و طرح سالم‌سازی دریا را از مهم‌ترین نیازهای استان دانست و گفت: باید سازمان عمران سواحل با یک اعتبار پیش‌بینی و کارشناسی شده مناسب در این مقوله با یک برنامه ایده آل وارد شود و استان مازندران آمادگی دارد تا دفتر مرکزی سازمان در این استان مستقر شود و هدایت محوری دریا در استان‌های شمالی کشور را مازندران در دست بگیرد.
ابراهیمی با ابراز نگرانی از اعلام نشدن برنامه‌های سازمان عمران سواحل پس از هشت ماه شروع به کار کردن آن اذعان داشت: پنج ماه دیگر طرح سالم‌سازی دریا آغاز می‌شود و ما باید دوباره پاسخگوی رسانه‌ها درباره فعال نشدن این سازمان باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.